Vacature Business manager Amersfoort

Heb jij altijd al de ambitie gehad om verantwoordelijk te willen zijn voor je eigen kantoorlocatie en daarbij zelf de business te ontwikkelen? Dit kan allemaal bij een organisatie die de vrijheid en de middelen geeft om dit ook te kunnen bewerkstelligen. Ben jij de specialist in technische detachering die toe is aan ondernemerschap en het managen van een succesvol team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

WAAR WERK JE AAN

De functie van Business manager kenmerkt zich door een combinatie van management , B2B sales, business ontwikkeling en het beheer en uitbreiding van de accounts en projecten.

  • Je stuurt direct de accountmanagers aan en draagt samen zorg voor de ontwikkeling van de business en het daarbij behorende rendement. Als aanjager en inspirator van je team, draag je de verantwoordelijkheid over het commerciële succes van het kantoor Amersfoort.
  • Het opstellen en uitvoeren van het businessplan. Het bewaken van de doelstellingen en het vertalen van het plan naar activiteiten en acties;
  • Het coachen en de groei van je accountmanagers staat centraal om je kantoor door te laten ontwikkelen. Aanname van accountmanagers ter uitbreiding van het team behoort ook tot de taken;
  • Je kent de markt, je weet hoe je de potentiële technisch specialisten kan werven via nieuwe en bestaande wervingskanalen. Je weet als ambassadeur van je opdrachtgevers je potentiële nieuwe externe medewerkers te enthousiasmeren en aan je te binden;
  • Je draait je hand er niet voor om met bestaande en nieuwe relaties commerciële afspraken te maken voor de lange termijn. Je staat hierbij voor een langdurige en waardevolle samenwerking voor alle partijen. Deze werkwijze weet je met jouw enthousiasme en energie feilloos op je collega’s binnen je unit over te brengen. Daarnaast coach je de mensen individueel en hou je je bezig met hun ontwikkeling en groei.

WAAROP KUN JE REKENEN

  • Een leuke en uitdagende functie binnen een dynamisch en jong team;
  • Als werkgever staat bij ons werkgeluk, lachen en plezier centraal;
  • Gezelligheid naast hard werken. Dit houdt in meerdere malen per jaar bedrijfsuitjes, etentjes en borrels;
  • Uiteraard bieden wij een marktconform salaris, auto van de zaak, ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden.
Wil je meer weten over PD personeel?

HIER WORDEN WIJ ENTHOUSIAST VAN

Enthousiasme, commerciële gedrevenheid en humor!

  • Een commerciële drive en de wil om te winnen;
  • (Leidinggevende) ervaring binnen de arbeidsbemiddeling;
  • Ervaring in de techniek of sales in de B2B;
  • HBO werk- en denk niveau;
  • Je bent flexibel en bereid een grote diversiteit werkzaamheden op te pakken;
  • Je bent zelf startend, evenwichtig, creatief, energiek, welbespraakt en hebt een flinke dosis humor;
  • Je bent oplossingsgericht, inspirator van je team en laat je niet door tegenslagen uit het veld slaan;
  • Je bent een uitstekende en vertrouwenwekkende gesprekspartner voor zowel je klanten als je interne en externe collega’s.

Beschik je over onderstaande competenties dan worden we nog enthousiaster.

  • Besluitvaardig
  • Leidinggevende capaciteiten
  • COmmercieel
  • Klant- en kwaliteitsgericht
  • Ondernemend en resultaatgericht
  • Energiek, flexibel en initiatiefrijk

HIER BEN JE OP JE BEST ALS BUSINESS MANAGER

 

PD personeel is in 2002 gestart in Alkmaar en is doorgegroeid tot inmiddels 5 commerciële kantoren in Nederland. Als organisatie zetten wij werkgeluk centraal. Wij zijn commercieel, kennen een open cultuur, ontwikkelen voortdurend en zorgen voor een gezonde dosis humor op de kantoren!

PD personeel is een landelijke specialist in het bemiddelen van middelbaar en hoger opgeleid technisch personeel. Bij onze kantoorlocaties zijn we actief in diverse technische vakgebieden. Het kantoor in Amersfoort is al jarenlang succesvol in de installatietechniek en werktuigbouwkunde.

HIER KUN JE SOLLICITEREN

Ben je enthousiast en geïnteresseerd in een gesprek? Laat het ons weten! Je kunt voor meer vragen terecht bij Martijn Bouwman of Manon Smal – Rameau via telefoonnummer 072 – 527 90 70 (Hoofdkantoor in Alkmaar) of via de email: Martijn@pdpersoneel.nl of Manon@pdpersoneel.nl

WAAR KOM JE TE WERKEN

Wat je over ons moet weten? We zijn een nuchter, praktisch bedrijf. Onze hechte teams werken op de locaties Alkmaar, Amersfoort en Breda. De meeste mensen werken hier jaren, wat in onze ogen een goed teken is. We lopen hard voor elkaar en lachen ook veel.